Email: office@biznis-link.rs Pozovite nas: +381 (0) 34 20 66 71
English/Srpski
 
Alati
Mi pišemo za Vas
Alati << Nazad
 
NAJBRŽI PUT DO PRODAJE?
Postavio: Skokić Ivan on 19.12.2013 09:56:44
Da li postoji najbrži, najbolji i najlakši put do prodaje?
 
Jedno je sigurno - u prodaji svako želi da sazna odgovor na ovo pitanje.

Zapravo, na raspolaganju imamo sledeće činjenice:

1. NE POSTOJI BRZ, LAK I NAJBOLJI PUT ZA ZAKLJUČENJE PRODAJE.
2. PRODAJU OTVARAMO, ne zatvaramo!
3. USPEH U PRODAJI =  90% PRIPREME + 10% PRODAJNOG NASTUPA

Nacionalno testiranje prodavaca u SAD.u pokazalo je da su četiri glavna razloga za neuspeh u prodaji:
- Neodgovarajuća obuka 15%,
- Loše komunikacijske veštine 20%,
- Loš/ problematičan sef/ rukovodstvo 15%
- Loš stav 50%.

Prođimo zajedno kroz sedam momenata - važnih za ozbiljno bavljenje prodajom, u bilo kojoj industriji i geografskoj odrednici:

A. Zadatak prodavca jeste da PRODAJU OTVARA, a ne zatvara!

B. Potencijalni klijenti procenjuju prodavca od prvog trenutka.
Redosled procene je sledeći: PRODAVAC – PROIZVOD/ USLUGA – KOMPANIJA.
To zapravo znači da u prvom kontaku prodavac mora da kupi pažnju i poverenje potencijalnih klijenata.
 
C. Ukoliko potencijalni klijent ne uoči razliku između prodavca i konkurencije i ne vidi vrednost u onome što mu nudi, ostaje samo još cena – i prodavac, u većini slučajeva, nećete zaključiti prodaju.
 
D. Bolje šanse za prodaju i veći procenat ugovorenih prodaja ostvaruje se ukoliko prodavac klijentima pruži osećaj prijatnosti i ponudite pravu stvar za njih.
 
E. Kao prodavac, analizirajte sledeće:
 
- Kakav je vaš stav?
- Kakav sistem vrednosti negujete?
- Da li imate SJAJAN stav?
- Da li u potpunosti verujete u vrednost svoje kompanije, kao i u proizvoda i usluga koje prodajete?
- Da li verujete u sebe?
- Da li čvrsto verujete da će klijent biti zadovoljniji proizvodom ukoliko ga kupi od vas, a ne od vaše konkurecije?
- Da li ste se odlično informisali o kompaniji kojoj ćete ponuditi svoj proizvod/ usluge i osobi sa kojom ćete imati prodajni razgovor?
- Koji su razlozi zašto klijenti kupuju vaše proizvode/ usluge?
- Da li znate njihove motive za kupovinu?
 
Setite se - Kupci kupuju zbog svojih, a ne vaših razloga!
 

F. Priprema za prodaju sastoji se iz tri dela: lične priprema prodavca, pripreme za prodaju i priprema za moguće ishode, sa naglaskom na poslednji aspekt.
 
H. Redovno radite TEST SAMOPROCENE - pre, za vreme i posle prodajne prezentacije.
 
Zašto je važno sve napred rečeno?
 
“Prodaja se uvek dogodi.
Ili vi prodate kupcu DA, ili on vama NE.”
(Gitomer)
 
Ukoliko ste vi prodavac koji je: pripremljen, prijateljski raspoložen, drugačiji, spreman da se angažuje, vredan, harizmatičan, osoba kojoj se veruje, ima dovoljno samopouzdanja, vas uspeh u prodaji je više nego siguran!
 
I nemojte zatvarati prodaju – radije zaključite prodajni proces i krenite da gradite & negujete dobar odnos sa kupcem/ klijentom...
 
 
 
 
 
KOMENTARI (2):
Rose 07.05.2016. 06:08:48
It s much easier to untdsreand when you put it that way!
kidsb4 19.06.2017. 03:03:16
knfuzybwfxlzq9qj5f
Ostavite komentar
Ime: E-mail (ostaje skriven):
Komentar:
 
 
 
 
Blog arhiva
 
 
 
 
Ukratko o nama
Postojimo s ciljem da svojim klijentima u profitnom, javnom i neprofitnom sektoru omogućimo da unaprede svoja znanja i veštine u oblasti Komunikacija, Prodaje i Menadžmenta, kroz interaktivnu edukaciju, konsalting i koučing.
 
Novosti
PREGOVARAČKI KOMPAS
Postavljeno: 30.03.2017.
 
Zašto su MBA studije Vaša najbolja odluka u 2016.?
Postavljeno: 21.08.2016.
Kontakt
Biznis Link
Svetozara Markovića 107/1/6
34000 Kragujevac, Srbija

T. +381 (0) 34 20 66 71
T. +381 (0) 64 17 88 212
E. office@biznis-link.rs
Google mapa
 
 
Copyright 2013 Biznislink