Email: office@biznis-link.rs Pozovite nas: +381 (0) 34 20 66 71
English/Srpski
 
Alati
Mi pišemo za Vas
Alati << Nazad
 
ŠTA TREBA ZNATI ZA USPEH U PRODAJI?
Postavio: Nedić Danijela on 08.02.2014 14:07:40
Šta vole kupci? Kako pristupiti kupcima? Šta raditi sa prigovorima kupaca?
 
Dejl Karnegi - ŠTA VOLE KUPCI?

 „Lično, najviše volim jagode sa šlagom, ali sam otkrio da, iz meni neobjašnjivih razloga, ribe više vole crve. Zbog toga, kad idem na pecanje, ne razmišljam o tome šta ja volim. Vodim računa o tome šta ribe vole!”

Boško Toskić - KAKO PRISTUPITI KUPCIMA?

„Tržište se zove jedi ručak ili jesi ručak . Prodaja pravi razliku između jedi ručak i jesi ručak .

Najveći deo nezadovoljnih kupaca se ne buni. Nosi novac konkurenciji. Oni koji se žale daju ti recept za rad tvoje firme. Nije ti potrebno skupo istraživanje tržišta.

Primedba kupca nije loša vest nego tržišna informacija koja ti pomaže da budeš konkurentan.

Kupac ne kupuje nego bira. Ili se razlikuješ, ili nisi izabran. Ne prodaješ.
Prodaja nije razmena proizvoda za novac. Prodaja je ostvarenje kupčevih snova.
Kupac mrzi kad mu nešto prodaju. Ne voli da trpi sračunat uticaj. Da učestvuje u plaćanju provizije. Da se predaje.
Kupac kupuje zbog potrebe ili želje. Od ova dva razloga – drugi je jači. Pripada nadrealnoj sferi. Nelogično, ali autentično.

Snaga žive reči: Prevareni kupac ne pati u tišini.

Važno je ono što misli onaj ko plaća – kupac. Ne ti. Nobelova nagrada za definiciju viđene vrednosti pripada Djuku Elingtonu. „Muzika je”, rekao je, „dobra ako dobro zvuči”. Zapiši i stavi pod staklo na tvom pisaćem stolu. Pročitaj nekoliko puta dnevno.

Ne ubeđuj kupca da kupuje. Upali vatru i gledaj kako sâm otklanja svoje primedbe.

Prodaja nije funkcija u firmi nego funkcija firme.

Ako je kupcu loše, brzina ambulantnih kola važnija je od veličine ambulantnih kola.”
 
 
Brajan Trejsi - KAKO UPRAVLJATI PRIGOVORIMA KUPACA?

"Napravite spisak svakog prigovora koji bi vam zahtevan kupac mogao dati da bi izbegao kupovinu. Zapišite svako pitanje, kritiku ili žalbu koju ste čuli. Kada sastavite spisak, organizujte ga po prioritetu. Koji su najučestaliji prigovori? Koji vam predstavljaju najveću prepreku na putu da zaključite prodaju?

Kada ih rasporedite po prioritetima, svrstajte prigovore u kategorije. Možete imati prigovor na cenu, kvalitet, na vaš proizvod u odnosu na konkurentne proizvode, na njegove mogućnosti, renome il na to koliko prati savremene trendove. Odredite kategorije za vaše priemdbe i potom ih svrstajte u grupe kojima pripadaju. Jedno je sigurno - nikada neće biti više od šest kategorija.

Vaš zadatak je da pronađete odgovor koji je imun na svaki od glavnih prigovora. Ustanovite šta je to u šta vašu mušteriju morate uveriti da bi odbacila taj prigovor kao prepreku, odn. izgovor da kupi vašu robu ili uslugu. Ma šta bilo što bi trebalo da uradite da biste eliminisali glavne prigovore - uradite to odmah."


Džefri Gitomer - KAKO PREVAZIĆI  NEUSPEH U PRODAJI!

"Postoje nivoi neuspeha u prodaji.

Evo nekoliko spoljašnjih:

·         Neuspela priprema.
·         Neuspeli kontakti.
·         Neuspela prodaja.
·         Neuspelo ispunjenje kvote.
·         Neuspeh u zadržavanju posla.

Spoljašnji strahovi vode do unutrašnjeg  straha - straha zasnovanog na onome šta će se dogoditi ako ne uspete ili ako dođete blizu neuspeha. Vaša reakcija na interni neuspeh, određuje vašu sudbinu.

Nije bitno šta vam se dogodilo, već šta ćete učiniti sa tim što vam se dogodilo.
 
Neuspeh se, u stvari,  događa samo kada odlučite da odustanete.
Sami birate rezultate.

Evo nekoliko jednostavnih stvari koje vam mogu pomoći da izbegnete odustajanje:

·         Gledajte na neuspeh kao na događaj, a ne kao na osobu.
·         Tražite uzrok i nađite rešenje (ako dovoljno dugo gledate u "NE", ono će postati "DA").
·         Napravite spisak potencijalnih prilika.
·         Zapitajte šta ste naučili? Zatim pokušajte ponovo.
·         Ne durite se zajedno sa drugim gubitnicima - pronađite uspešnu osobu i družite se s njom.

Evo nekoliko komplikovanih stvari koje vam mogu pomoći da izbegnete odustajanje:

·         Pronađite novo okruženje.
·         Sklopite nova poznanstva.
·         Dođite do novih informacija.
·         Razvijte novo stanje uma - stvorite nove pozadinske misli."


 
 

 
 
 
 
KOMENTARI (1):
Melissa 07.05.2016. 06:49:03
That s not even 10 minteus well spent!
Ostavite komentar
Ime: E-mail (ostaje skriven):
Komentar:
 
 
 
 
Blog arhiva
 
 
 
 
Ukratko o nama
Postojimo s ciljem da svojim klijentima u profitnom, javnom i neprofitnom sektoru omogućimo da unaprede svoja znanja i veštine u oblasti Komunikacija, Prodaje i Menadžmenta, kroz interaktivnu edukaciju, konsalting i koučing.
 
Novosti
PREGOVARAČKI KOMPAS
Postavljeno: 30.03.2017.
 
Zašto su MBA studije Vaša najbolja odluka u 2016.?
Postavljeno: 21.08.2016.
Kontakt
Biznis Link
Svetozara Markovića 107/1/6
34000 Kragujevac, Srbija

T. +381 (0) 34 20 66 71
T. +381 (0) 64 17 88 212
E. office@biznis-link.rs
Google mapa
 
 
Copyright 2013 Biznislink