Blog

Poslovnom komunikacijom do dobre reputacije

Poslovnom komunikacijom do dobre reputacije

Poslovna komunikacija zaposlenih je ono što vaši KLIJENTI / korisnici prvo PRIMETE. ATMOSFERA koja vlada među zaposlenima unutar preduzeća/institucije je ista ona atmosfera koju klijenti prvo osete kada uđu u naš POSLOVNI PROSTOR. Ukoliko to nije na odgovarajućem NIVOU, sva ulaganja u popravljanje imidža putem marketinga su beskorisna. Naši kupci BIRAJU, ne kupuju, i zato je važno kreirati takvo OKRUŽENJE koje će naše klijente navesti da odaberu baš NAS! Podsetiću Vas i na i sledeće: Prvi UTISAK formira se u prvih 20 sekundi kontakta. Isto [...]

Pročitajte više...
Kako možemo prevazići mentalne zamke?

Kako možemo prevazići mentalne zamke?

Ukoliko se setimo poruke Tima Galveja “USPEH je razlika između POTENCIJALA I PREPREKA”, dobro bi bilo povremeno preispitati svoje MENTALNE ZAMKE jer one, zaista, mogu biti naše PREPREKE u ličnom & profesionalnom RAZVOJU. Ponekad smo ih SVESNI, a ponekad i ne baš, zar ne? Pitanje koje se postavlja dalje je ŠTA ĆEMO SA NJIMA. Prvi korak je da ih OSVESTIMO, a nakon toga mudro UPRAVLJAMO SOBOM. PODELIĆU sa Vama nekoliko NAJČEŠĆIH mentalnih zamki na koje sam nailazila u okruženju u poslednoj deceniji & PREPORUKE [...]

Pročitajte više...