Blog

Prezentacijom do USPEHA, Džeri Vajsman

Prezentacijom do USPEHA, Džeri Vajsman

Koliko puta smo u prilici da PREZENTUJEMO? Zar nije svaki naš NASTUP na poslovnom sastanku, poslat MAIL, telefonski POZIV – jedna vrsta PREZENTACIJE? Dakle, mi prezentujemo na dnevnom  nivou – različitim JAVNOSTIMA, sa različitim PORUKAMA i CILJEVIMA! To je sasvim dovoljan RAZLOG da preuzmemo kutiju sa ALATOM iz knjige Džeri Vajsmana PREZENTACIJOM DO USPEHA – VEŠTINE PREDSTAVLJANJA i EFIKASNIJE odgovorimo svakoj narednoj prilici za PREZENTOVANJE kreirajući UTISAK po svojoj meri, odn. ostvarujući UTICAJ po svojoj želji! TRENINZI 12 jedinstvenih treninga. FOLLOW-UP Savetovanje & [...]

Pročitajte više...

Patrick Lencioni: Četiri razloga za sastanke

EFIKASAN SASTANAK je nešto čemu većina teži. Da li su svakodnevni sastanci baš takvi? Imaju li jasan CILJ, dobro koncipranu AGENDU, kvalitetnu KOMUNIKACIJU, definisane AKCIONE KORAKE? Da li su sastanci INVESTICIJA ili TROŠAK? Patrick Lencioni nam ukazuje šta je KORISNOST  efikasnih poslovnih sastana,  koji su to ključni RAZLOZI za vođenje sastanaka u radnom okruženju, šta govori o LIDERU način na koji pristupa ovoj temi… dajući nam jasne INSTRUKCIJE kako organizovati SASTANKE SA SVRHOM. DINAMIČNO izlaganje, jasni KORACI i razlozi za njihovo [...]

Pročitajte više...
Moć pozitivnog NE, Vilijam JURI

Moć pozitivnog NE, Vilijam JURI

Koliko puta ste bili u sitauciji da želite da kažete NE, a niste sigurni kako to da izvedete? Ili ste komunicirali NE, a onda, ipak, rekli DA? Upravo naša nespremnost, da na adekvatan način, kažemo NE jeste česta zamka u koju upadamo i koja u dobroj meri može uticati na našu efikasnost u različitim aspektima života. Šta mislite možemo komunicirati NE i ostvariti POZITIVAN UTICAJ na okruženje? Harvardski profesor VILIJAM JURI daje nam potvrdan odgovor na ovo pitanje u knjizi MOĆ POZITIVNOG NE. U [...]

Pročitajte više...
Treća ALTERNATIVA, Stiven KAVI

Treća ALTERNATIVA, Stiven KAVI

Jeste li razmišljali o tome da ISHOD SUKOBA ne mora nužno biti vezan za pobedu argumenata / protivargumenta, ili uvida jedne ili druge strane u njima? I mora li uvek da postoji rasprava o DVE ALTERNATIVE? Možemo li voditi bolje razgovore i dobiti efikasnija rešenja? STIVEN KAVI  u svojoj knjizi TREĆA ALTERNATIVA predstavlja mudar PRISTUP koji prevazilazi dosadašnje načine u rešavanju konfliktnih situacija u prodaji, pregovorima, porodičnim odnosima, društvu… Predstavlja nam principe SINERGIJE, na jedan zanimljiv način, dajući jasne instrukcije kako ŽIVETI I [...]

Pročitajte više...
Beskonačna IGRA , Sajmon SINEK

Beskonačna IGRA, Sajmon SINEK

“Mi imamo moć da izgradimo svet u kojem se velika većina nas svakog jutra budi inspirisana, oseća se sigurno na poslu, i na kraju dana se kući vraća ispunjena. Ta promena koju zagovaram nije jednostavna. Ali je moguća sa dobrim liderima – odličnim liderima, vizija se može ostvariti. Veliki lideri su oni koji misle izvan modela “kratkoročnog” nasuprot “dugoročnog”. Oni ne misle da se radi o sledećem kvartalu ili sledećim izborima; radi se o sledećoj generaciji. Veliki lideri vode [...]

Pročitajte više...
Menadžment učite od NAJBOLJIH, Frank ARNOLD

Menadžment učite od NAJBOLJIH, Frank ARNOLD

Knjiga MENADŽMENT – UČITE OD NAJBOLJIH predstavlja izuzetan ALAT za sve one koji žele da UNAPREDE MENADŽERSKE VEŠTINE nezavisno od toga na kojoj se rukovodećoj liniji nalaze ili se tek pripremaju za rukovodeću poziciju. FRANK ARNOLD je ovu knjigu posvetio nezaboravnom PITERU DRAKERU i u njoj nam predstavio više od šezdeset ličnosti iz različitih oblasti, koje su svojim radom i DOSTIGNUĆIMA obeležili nekoliko vekova unazad, otkrivajući nam TAJNE njihovog USPEHA. Ukoliko imate pitanja u vezi sa tim kako UNAPREDITI PROCESE i [...]

Pročitajte više...
Počni sa ZAŠTO, Sajmon SINEK | Biznis link

Počni sa ZAŠTO, Sajmon SINEK

Svako od nas ima IZBOR kako će nastupiti u komunikaciji sa kolegama, nadređenima, podređenima, klijentima… Često u komunikaciji razmišljamo ŠTA reći i KAKO to izvesti na pravi način. Koliko puta smo se zapitali ZAŠTO komuniciramo – zašto šaljemo određenu PORUKU i da li će, kao takva, stići na pravu ADRESU? SAJMON SINEK nam objašnjava, sa više aspekata, ZAŠTO treba biti PRVO PITANJE u kreiranju naše PORUKE, na koji način razmišljati o ovom pitanju i kako kreirati, odn. komunicrati ODGOVOR RAZLIČITIM JAVNOSTIMA  u [...]

Pročitajte više...
Komunikacija - prilika ili prepreka | Biznis link

Komunikacija – prilika ili prepreka?

Sve što kažemo ili ne kažemo, uradimo ili ne uradimo, jeste NAŠA PREZENTACIJA. I ne samo naša, lično naša, već i prezentacija kompanije koju predstavljamo! U veliko meri od NAS zavisi da li će KOMUNIKACIJA koju vodimo biti naša PRILIKA ili PREPREKA! Postoje pristupi i koraci koji mogu pomoći da PRILIKA ipak bude naš DOMINANTAN PRISTUP i ogledaju se u efikasnoj pripremi za komunikacioni proces, primeni adekvatnih alata i samoevaluciji. Kako bi Vaša KOMUNIKACIJA delovala SNAŽNO, UVERLJIVO, INSPIRATIVNO… potrebno je da promislite o [...]

Pročitajte više...

Carmine Gallo: Mapa poruke

Nailazimo često u komunikaciji da se ARGUMENTIMA nazivaju pretpostavke, uvidi, razmišljanja, emocije… bez zasnivanja svog stava na proverenim činjenicama. Carmine Gallo daje jasne korake, u ovom video materijalu, kako efikasno PREDSTAVITI sebe i ono što radimo. Ovaj ALAT može vam biti od koristi kada se budete pripremali za svoju prezentaciju IDEJA / PROIZVODA / USLUGA, ili za sastanak na kome iznosite određene predloge, rešavate problem ili preduzimate neku drugu AKCIJU. Nakon gledanja video materijala, odvojite malo vremena i testirajte ovaj alat, pripremajući [...]

Pročitajte više...

Dan Pink: Motivaciona slagalica

Pitanje MOTIVACIJE – uvek aktualna tema. Šta motiviše ljude? Za koje motivacione modele se opredeliti? Kako znati šta će dati očekivane REZULTATE? Na sva ova pitanja, Dan Pink nam pruža kvalitetne odgovore. Koristeći rezultate istraživanja i uvide u BIZNIS svetu u oblasti motivacije, ukazuje nam kada i kako treba koristiti SPOLJAŠNJE, a kada se treba osloniti više na UNUTRAŠNJE MOTIVATORE. Dan Pink objašnjava nam, i zašto su neki motivacioni pristupi doživeli fijasko. Gledajući ovaj video materijal, saznaćete koji su to KLJUČNI [...]

Pročitajte više...